Wskazówki serwisowe Bosch Kdn49a73me to kompleksowe rozwiązanie do utrzymania i naprawy lodówki Bosch Kdn49a73me. Zawiera ona wszystkie wymagane informacje i instrukcje dotyczące naprawy, wymiany części, regulacji i konserwacji, aby zapewnić jak najlepszą wydajność i trwałość urządzenia. Wskazówki te obejmują szczegółowe instrukcje dotyczące sprawdzania i wymiany wszystkich elementów, w tym uszczelki, sprężarki, elementów sterujących, zaworów i innych części. Wskazówki serwisowe zawierają również informacje na temat procedur konserwacji, które należy wykonać, aby zapewnić bezpieczne i wydajne działanie urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Wskazówki serwisowe Bosch Kdn49a73me
W jaki sposób mogę zidentyfikować moje narzędzie?
Potrzebne informacje znajdziesz na tabliczce znamionowej narzędzia. Nasza wskazówka: Użyć 10-cyfrowego numeru podczas wyszukiwania; numer ten jest unikalnym numerem identyfikującym Twoje narzędzie. Jeśli tabliczka znamionowa narzędzia jest nieczytelna, możesz wyszukać swoje narzędzie także po nazwie.
Centralny serwis elektronarzędzi Bosch gwarantuje szybkie i sprawne naprawy z użyciem oryginalnych części zamiennych.
Szanowni Państwo,
Od czerwca 2022 do wszystkich napraw płatnych powyżej 500 zł oferujemy zestaw akcesoriów BHP za złotówkę! Promocja obowiązuje do wyczerpania zapasów.Zachęcamy do korzystania z bezpłatnej opcji wysyłki narzędzi z użyciem formularza online do naszego serwisu. Jednocześnie informujemy, iż sprzedaż części zamiennych odbywa się online – nie realizujemy sprzedaży bezpośrednio w serwisie na ul. Jutrzenki.
Dowiedz się więcej o promocji
Oferujemy użytkownikom przedłużenie gwarancji na elektronarzędzia, narzędzia ogrodowe i przyrządy pomiarowe Bosch linii zielonej (trzy lata zamiast dwóch).
Link do rejestracji w serwisie MyBosch w celu przedłużenia gwarancji elektronarzędzi Bosch linii zielonej: MyBosch-tools. com
Można używać dowolnej przeglądarki. Zalecamy używanie najnowszej wersji przeglądarki. Od października 2018 roku ze względów bezpieczeństwa wykluczyliśmy z użytkowania bardzo stare wersje przeglądarek (z lat 2010–2014). Oznacza to, że przy użyciu poniższych wersji przeglądarek dostęp do serwisu będzie niemożliwy:
• Internet Explorer <=8
• Android < 4. 4
• Safari <
MyBosch oferuje użytkownikom przedłużoną gwarancję – trzy lata zamiast dwóch – na nowo zakupione elektronarzędzia, narzędzia ogrodowe i przyrządy pomiarowe Bosch linii zielonej.
W oknie logowania lub rejestracji istnieje możliwość zresetowania hasła za pomocą funkcji „Nie pamiętam hasła”.
Najprawdopodobniej wiadomość e-mail z linkiem zawierającym potwierdzenie została automatycznie przeniesiona do folderu ze spamem. Prosimy sprawdzić folder ze spamem.
Jeśli nie można znaleźć wiadomości e-mail w folderze ze spamem, prosimy o skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Aby korzystać z serwisu MyBosch i przedłużyć gwarancję, należy się zarejestrować.
Należy zalogować się w serwisie MyBosch. W części „Konto i dane osobowe” można usunąć konto w serwisie MyBosch. Należy jednak pamiętać, że w przypadku aktualnego przedłużenia gwarancji konta w serwisie MyBosch nie będzie można usunąć.
Podczas rejestracji należy podać poprawny adres e-mail oraz hasło. Opcjonalnie można nazwę użytkownika.
Ze względu na to, że chcemy zagwarantować użytkownikowi szybkie wykonanie naprawy, serwis MyBosch jest oferowany tylko w krajach, które posiadają własny Serwis Centralny. Niestety nie w każdym kraju istnieje Serwis Centralny Bosch. Wyjątek stanowią Irlandia (użytkownicy mogą zarejestrować się w Wielkiej Brytanii) oraz Luksemburg (użytkownicy mogą zarejestrować się we Francji lub Niemczech)
Tak, jeśli podasz swój numer telefonu, będziemy mogli szybciej się z Tobą skontaktować w razie pytań (delete the bracket) dotyczących naprawy lub udziału w promocjach.
Swoją opinię oraz propozycje udoskonalenia serwisu można przekazać za pośrednictwem formularza kontaktowego w serwisie MyBosch.
Zwykle problem polega na tym, że użytkownik ma konto w serwisie MyBosch, ale nie posiada Bosch ID. Od pewnego czasu do zalogowania w serwisie MyBosch wymagany jest także Bosch ID. Dzięki niemu można się zalogować do wszystkich aplikacji Bosch, używając tych samych danych. Aby otrzymać Bosch ID, trzeba zarejestrować się ponownie. Nacisnąć przycisk „Zarejestruj” w serwisie MyBosch i zarejestrować się za pomocą tego samego adresu e-mail, który jest używany do konta MyBosch. Jest to ważne dla scalenia danych (przedłużenie gwarancji itp. ). Po zarejestrowaniu się celem uzyskania Bosch ID użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link można zalogować się do MyBosch, używając swoich danych.
Po zalogowaniu się należy kliknąć „Moje konto MyBosch”, otworzy się strona: „Moje dane osobowe”. Tutaj możesz zmienić wszystkie ustawienia. Pamiętaj o konieczności zapisania wprowadzonych zmian.
Tak. W części "Moje konto MyBosch" można ręcznie zmienić adres e-mail.
Można zarejestrować także urządzenia innych producentów. Jednak przedłużona gwarancja, informacje i usługi są dostępne tylko dla elektronarzędzi, narzędzi ogrodowych i przyrządów pomiarowych Bosch linii zielonej.
Nie. W serwisie MyBosch można zarejestrować tylko urządzenia Bosch linii zielonej w celu przedłużenia gwarancji. Można jednak dodać inne urządzenia w swoim wirtualnym warsztacie.
Urządzenia Bosch linii niebieskiej dla profesjonalistów można zarejestrować na stronie:
https://www. com/pl/pl/uslugi/gwarancja/
Nie. Części zamienne pasujące do Twoich narzędzi można znaleźć w sklepie internetowym z częściami zamiennymi na stronie: Bosch-diy. com w części Serwis.
Nie, w serwisie MyBosch nie ma możliwości kupowania narzędzi i materiałów.
W przypadku pytań dotyczących urządzenia należy skontaktować z naszym serwisem za pośrednictwem infolinii albo zwrócić się bezpośrednio do wybranego dystrybutora.
W części „Moje narzędzia” można usunąć dane narzędzie za pośrednictwem opcji „Edytuj stronę”. Jeśli urządzenie z przedłużoną gwarancją zostało przypadkowo usunięte, nadal można znaleźć wszystkie istotne informacje dotyczące przedłużenia gwarancji w części „Przedłużenie gwarancji”
Niektóre kategorie produktów (np. odkurzacze, opalarki) nie mają numeru seryjnego w zwykłym miejscu (na etykiecie produktu). W przypadku tych kategorii produktów podanie numeru seryjnego w celu przedłużenia gwarancji nie jest wymagane.
Jeżeli jednak zdarzyło Ci się kupić produkt Bosch linii zielonej bez podanego numeru seryjnego, prosimy o kontakt się z naszą infolinią.
Prosimy sprawdzić, czy zamiast cyfry 0 (zero) nie została omyłkowo wprowadzona duża litera O. Numer seryjny ma zazwyczaj 9 znaków i składa się wyłącznie z cyfr i liter. Jeżeli nadal nie udaje się wprowadzić numeru seryjnego, prosimy o kontakt z infolinią
Tak, narzędzia używane do celów reklamowych oraz narzędzia kupione za granicą także można zarejestrować w serwisie MyBosch.
3-letnia gwarancja jest przenoszona z wymienionego narzędzia na nowe narzędzie zastępcze. Użytkownik musi w związku z tym zmienić numer seryjny na numer otrzymanego narzędzia zastępczego.
Z naszą pomocą techniczną można skontaktować się poprzez formularz kontaktowy, dostępny w serwisie MyBosch w części „Serwis” lub poprzez infolinię
W razie pytań dotyczących elektronarzędzi Bosch należy skontaktować się z infolinią
W przypadku pytań dotyczących ochrony danych osobowych można kontaktować się z naszą infolinią.
Regulamin znajduje się na stronie internetowej MyBosch oraz na stronie Bosch-diy. com w części MyBosch. Adres wydawniczy oraz politykę prywatności można znaleźć w stopce strony internetowej MyBosch.
Certyfikat gwarancji można znaleźć w serwisie MyBosch, w części „Moje narzędzia”. Należy kliknąć „Przedłużone gwarancje”, wybrać zarejestrowane urządzenie i przejść bezpośrednio do certyfikatu gwarancji. Otworzy się automatycznie w postaci pliku PDF, który można wydrukować.
Zarejestrować można wszystkie elektronarzędzia, narzędzia ogrodowe i przyrządy pomiarowe Bosch linii zielonej.
Te produkty nie są objęte przedłużoną gwarancją.
Narzędzia należy zarejestrować w ciągu maksymalnie 4 tygodnie od daty zakupu. Decydujące znaczenie ma w tym przypadku data na dowodzie zakupu.
Certyfikat gwarancji można znaleźć w serwisie MyBosch, w części „Moje narzędzia”, gdzie należy kliknąć „Przedłużone gwarancje”. Klikając dane urządzenie, można przejść bezpośrednio do certyfikatu gwarancji. Dokument PDF otworzy się automatycznie i można wydrukować certyfikat gwarancji.
Nie warto się przejmować, jeżeli niepoprawna jest tylko nazwa urządzenia, a numer katalogowy narzędzia i numer seryjny się zgadzają, ponieważ w takim przypadku certyfikat zachowuje swoją ważność. Natomiast gdy niepoprawny jest numer katalogowy i/lub numer seryjny, prosimy o kontakt z infolinią
Tak, przedłużenie gwarancji na urządzenie jest możliwe. Wystarczy dodać skan/zdjęcie potwierdzenia wygranej/udziału w promocji zamiast dowodu zakupu. Posłuży ono jako zastępczy dowód zakupu.
Prawdopodobnie wystąpił problem techniczny. Prosimy skontaktować się z naszym serwisem za pośrednictwem infolinii.
Urządzenie nie występuje w naszej bazie danych. Jesteśmy w stanie prześledzić każdą nieudaną próbę rejestracji (e-mail, numer katalogowy narzędzia, data). Użytkownik otrzymuje od nas wiadomość e-mail, gdy tylko będzie możliwe zarejestrowanie narzędzia w celu przedłużenia gwarancji. W takim przypadku można zarejestrować urządzenie także po upływie czterech tygodni przewidzianych na rejestrację.
Aby zagwarantować bezpieczeństwo procesu rejestracji w celu przedłużenia gwarancji, potrzebujemy od użytkownika określonych informacji. Dane dotyczące produktu są istotne, aby zapobiegać błędom przy wprowadzaniu danych oraz umożliwić szczegółową identyfikację urządzenia. Dane osobowe są potrzebne do przypisania zarejestrowanego urządzenia do konkretnej osoby. Jest to konieczne, aby zapobiegać błędom przy wprowadzaniu danych oraz umożliwić wykrywanie nadużyć związanych z informacjami produktowymi przez strony trzecie.
Dane osobowe nie są wykorzystywane do celów marketingowych bez zgody użytkownika.
W razie pytań dotyczących uzyskanych informacji można skontaktować się z naszą infolinią.
Tak, wyrażenie zgody marketingowej jest obowiązkowe w przypadku przedłużenia gwarancji.
Zwykle kontaktujemy się z użytkownikiem raz lub dwa razy w miesiącu za pośrednictwem e-maila (newsletter).
Zwykle kontaktujemy się z użytkownikiem raz lub dwa razy w miesiącu za pośrednictwem e-maila. Nie kontaktujemy się z użytkownikami telefonicznie. Jedynie w wyjątkowych przypadkach, które zdarzają się sporadycznie, kontaktujemy się z użytkownikiem telefonicznie, jeżeli podał on swój numer telefonu. Mamy jednak także prawo kontaktować się z użytkownikiem za pośrednictwem tradycyjnej poczty oraz powiadomień push.
Tak, zgodę marketingową można w każdej chwili wycofać, wysyłając nam wniosek e-mailem lub korzystając z funkcji „Unsubscribe / Wypisz” w newsletterze.