Jesteś tutaj: Start Wsparcie techniczne IDEC - Dokumentacja techniczna i podręczniki Podręczniki sterowników IDEC MicroSmart FC6A Podręcznik użytkownika Podręcznik programowania drabinkowego Podręcznik funkcji komunikacyjnych Dodatek do podręcznika - cartridge cyfrowe Podręcznik modułu PID Instrukcja migracji systemów opartych na FC5A na FC6A
Podręczniki sterowników IDEC SmartAxis FT1A Podręcznik użytkownika, modele Pro i Lite Podręcznik użytkownika, modele Touch Podręcznik programowania blokowego FBD Podręcznik komunikacji z zewnętrznymi urządzeniami Dodatek do podręcznika - Modbus RTU Slave dla Touch Podręczniki paneli HG1G/2G/3G/4G/5G/1P Podręcznik komunikacji z zewnętrznymi urządzeniami FaLang translation system by Faboba
Informujemy, że w pierwszej kolejności będą realizowane wnioski o podręczniki placówek, które nie składały wniosków w latach 2020-2022 Procedura zamawiania podręczników W celu zamówienia podręczników i pomocy dydaktycznych należy:
1. Zarejestrować szkołę / ośrodek nauczania w bazie danych szkół na stronie ORPEG. Pytania związane z bazą i rejestracją w niej należy przesyłać na adres: podreczniki@orpeg. pl
2. W przypadku gdy placówka jest zarejestrowana w bazie – zaktualizować dane zawarte w ankiecie.
3. Przed przystąpieniem do złożenia wniosku prosimy o zapoznanie się z instrukcją logowania i wypełniania wniosku.
4. Po zalogowaniu na stronie głównej ORPEG proszę wybrać z menu Wsparcie nauczycieli –> Zamawianie podręczników –> Wniosek o podręczniki (menu jest dostępne tylko po zalogowaniu)
5. Wybrać w systemie opcję Nowy wniosek i wypełnić trzy kolejne kroki oraz je zapisać.
6. Przesłać wypełniony wniosek z podpisem dyrektora szkoły i / lub prezesa organizacji polonijnej do urzędu konsularnego RP w celu akceptacji.
7. Zaakceptowany przez Urząd Konsularny RP skan wniosku należy przesłać w wymaganym terminie na adres e-mail: podreczniki@orpeg. pl Nie ma obowiązku przysłania oryginału wniosku pocztą tradycyjną. Składając wniosek Zamawiający zobowiązuje się do przesłania do Ośrodka w ciągu miesiąca od dnia otrzymania przesyłki, zestawienia zawierającego informację o tytule, rodzaju i liczbie otrzymanych sztuk. Zestawienie należy przesłać na adres: Zamawiający powinien prowadzić ewidencję otrzymanych podręczników i pomocy dydaktycznych.
Termin składania wniosków do wtorku 7 marca 2023 r.
Informujemy, że wnioski przesłane po terminie tj. po 8 marca 2023 r. lub bez akceptacji Urzędu Konsularnego RP nie będą rozpatrywane.
WAŻNE: wnioski mogą składać wyłącznie placówki, które są zarejestrowane w bazie danych szkół i mają zaktualizowaną ankietę.
W przypadku przypadku problemów z wypełnieniem wniosku prosimy o kontakt z Panią Magdaleną Jędrych, e-mail: magdalena. jedrych@orpeg. pl tel. kom. +48 662 325 026, tel. stacjonarny +48 22 390 37 34.
Kryteria oceny wniosku:
ocenie podlegają pozycje będące podręcznikami lub pomocami dydaktycznymi; pozycje inne niż podręczniki lub pomoce dydaktyczne nie są brane pod uwagę; dostępność zamawianych tytułów na polskim rynku wydawniczym; dostępność wskazanych pozycji, a limitowanych przez wydawcę lub autora; informacja o prowadzonej działalności edukacyjnej Zamawiającego zawartych w ankiecie; liczba uczniów, nauczycieli, oddziałów Zamawiającego w stosunku do liczby i rodzajów zamawianych pozycji, środków finansowych posiadanych przez ORPEG na zakup podręczników i pomocy dydaktycznych. Ostateczną decyzję o zakupie podręczników i pomocy dydaktycznych dla konkretnych ośrodków nauczania języka polskiego poza granicami kraju podejmuje Dyrektor Ośrodka.
Gdzie znajduje się tabliczka znamionowa?
Kod produktu i numer produktu (PNC) znajdują się na tabliczce znamionowej urządzenia.
1. Model, np. EWF1204W 2. Kod produktu (PNC), np, 914520402 3. Kod ML, np. 05 4. Numer seryjny