Podręcznik instalacji użytkownika Aeg L7ten62e

Podręcznik instalacji użytkownika Aeg L7ten62e jest narzędziem, które pomaga w instalacji i konfiguracji urządzenia AEG L7ten62e. Przewodnik zawiera istotne informacje o konfiguracji sieci i konfiguracji urządzenia, w tym zarządzaniu kontami, wyborem sieci Wi-Fi, aktualizacjami oprogramowania i innymi czynnościami. Podręcznik zawiera także informacje o zasadach bezpieczeństwa i porady, które pomogą użytkownikom wykorzystać jak najlepiej swoje urządzenie. Podręcznik instalacji użytkownika Aeg L7ten62e jest przydatnym narzędziem dla wszystkich, którzy chcą skonfigurować i bezpiecznie używać swojego urządzenia.

Ostatnia aktualizacja: Podręcznik instalacji użytkownika Aeg L7ten62e

Document Builder to funkcja Adobe Acrobat Sign for Salesforce, która zapewnia możliwość automatycznego generowania dokumentów z wykorzystaniem danych Salesforce. Jest część istniejącej funkcjonalności szablonów Sign Agreement. Administratorzy Salesforce mogą umożliwić zespołom lub poszczególnym członkom zespołu korzystanie z funkcji Document Builder do tworzenia dokumentów, takich jak propozycje, oferty czy umowy. Wygenerowany dokument jest wysyłany jako załącznik z szablonem Acrobat Sign Agreement i może być łatwo śledzony i zarządzany w Salesforce.

Document Builder jest pakietem rozszerzającym do pakietu podstawowego Adobe Acrobat Sign dla Salesforce i nie wymaga żadnego dodatkowego zakupu. Funkcja zapewnia kreator tworzenia krok po kroku reguł scalania danych z pól obiektów Salesforce do szablonu dokumentu Word.

Adobe Acrobat Sign dla Salesforce: podręcznik użytkownika aplikacji Document Builder — Adobe Acrobat Sign dla Salesforce pomaga zrozumieć następujące elementy:

  • Zainstalowanie i skonfigurowanie pakietu Document Builder
  • Dodawanie wartości listy wyboru „Szablon aplikacji Document Builder”
  • Tworzenie nowych szablonów Document Builder
  • Wysyłanie umów z wykorzystaniem szablonów Document Builder
  • Uaktualnianie pakietu podstawowego Document Builder do nowszej wersji
  • Rozwiązywanie najczęstszych problemów

Program Document Builder jest obsługiwany tylko na platformie Salesforce Lightning.

Przed zainstalowaniem pakietu rozszerzającego Document Builder należy:

  • Zalogować się na konto Salesforce, używając swoich poświadczeń administratora. Musisz zarejestrować się na nowe konto, jeśli nie posiadasz jeszcze konta Salesforce.
  • Zainstalować (lub uaktualnić) i skonfigurować program Acrobat Sign dla Salesforce w wersji 24. 0 lub nowszej.
  • Autoryzować konto Adobe Acrobat Sign do Salesforce za pomocą kreatora konfiguracji. Szczegółowe informacje można znaleźć w sekcji Adobe Acrobat Sign dla Salesforce: przewodnik instalacji.
  • Instalowanie i konfigurowanie pakietu programu Document Builder

    1. Przejdź tutaj, aby uzyskać dostęp do aplikacji Document Builder pakietu Adobe Acrobat Sign dla Salesforce w Salesforce AppExchange.

    2. Zaloguj się na konto Salesforce, używając poświadczeń administratora.

      Adres e-mail używany do instalacji pakietu rozszerzającego Document Builder powinien być taki sam jak adres używany do instalacji pakietu podstawowego Acrobat Sign dla Salesforce. 

      Na wyświetlonej stronie Instalacja pakietu Document Builder aplikacji Acrobat Sign:

    3. Wybierz opcję Zainstaluj dla wszystkich użytkowników.
    4. Zaznacz pole wyboru, aby potwierdzić instalację.
    5. Wybierz Zainstaluj.
    6. W wyświetlonym oknie dialogowym Zatwierdź dostęp witryn zewnętrznych zaznacz pole wyboru zgody, a następnie wybierz Kontynuuj.

    Wyświetlone zostanie powiadomienie informujące, że proces instalacji zajmie trochę czasu.

    Wybierz Gotowe, aby kontynuować.

    Po zakończeniu instalacji otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, że pakiet został zainstalowany.

    Aby zweryfikować instalację, przejdź do opcji Konfiguracja > Narzędzia platformy > Aplikacje > PakietyZainstalowane pakiety.

    Aby uwierzytelnić poświadczenia użytkownika, wybierz App center i wyszukaj aplikację Document Builder. Z wyświetlonej listy wyników wybierz Document Builder Admin.

    Na stronie administratora narzędzia Document Builder, która zostanie otwarta, wybierz opcję Połącz.

    Na stronie konta Adobe Acrobat Sign, która zostanie otwarta, wprowadź dane uwierzytelniające konta i wybierz Zaloguj się.

    Możesz zalogować się, używając poświadczeń konta dla pakietu podstawowego Adobe Acrobat Sign.

    W wyświetlonym oknie dialogowym wybierz opcję Zezwól na dostęp.

    Na otwartej stronie logowania Salesforce wprowadź dane uwierzytelniające konta Salesforce i wybierz Zaloguj się.

    Wyświetla komunikat potwierdzający, że konto Adobe Acrobat Sign jest powiązane z narzędziem Document Builder dla Adobe Acrobat Sign w Salesforce.

    Wybierz Gotowe
    Na stronie administratora narzędzia Document Builder pojawia się komunikat potwierdzający, że rozszerzenie Document Builder jest połączone z Twoim kontem użytkownika.

    Dodawanie wartości listy wyboru „Szablon aplikacji Document Builder”

    W celu obsługi szablonów Document Builder, pole Type__c obiektu Attachment_Template__c zawiera teraz nową wartość listy opcji o nazwie „Szablon Document Builder”. Aby szablony Document Builder działały poprawnie po aktualizacji pakietu podstawowego do wersji v24. x, administratorzy Salesforce muszą dodać wartość listy opcji Szablon Document Builder do istniejącej listy opcji dla pola Type__c obiektu Attachment_Template__c.

    Wszyscy dotychczasowi użytkownicy Adobe Acrobat Sign dla Salesforce, którzy uaktualnią wersję 24 muszą dodać wartość listy opcji „Szablon Document Builder”, korzystając z poniższych instrukcji.

    W przypadku czystej instalacji Adobe Acrobat Sign dla Salesforce w wersji 24 użytkownicy nie muszą dodawać wartości listy opcji „Szablon Document Builder”. 

    Przejdź do opcji Konfiguracja > Narzędzia platformy > Obiekty i pola > Menedżer obiektów.

    Wybierz z listy Dodaj załącznik. Otwiera obiekt „Dodaj załącznik”.

    Z lewego panelu wybierz Pola i relacje.

    Wybierz pole Typ załącznika (z nazwą pola jako echosign_dev1__Type__c).

    Przewiń stronę w dół do sekcji Wartości i zaznacz listę. Jeśli na liście nie ma wartości „Szablon Document Builder”, wybierz Nowy.

    Wprowadź nową wartość Typu załącznikaSzablon Document Builder”.

    Aby zlokalizować nową wartość Typu załącznika za pomocą panelu tłumaczeń:

  • Przejdź do opcji Konfiguracja > Narzędzia platformy > Interfejs użytkownika > Panel tłumaczeń > Tłumaczenia.
  • Jeśli pojawi się monit o włączenie panelu tłumaczeń, wybierz Włącz.
  • Wybierz Język, na który chcesz przetłumaczyć statusy.
  • Wybierz w menu Składnik konfiguracji opcję Wartość listy wyboru.
  • Wybierz Obiekt jako Dodaj załącznik.
  • W sekcji Etykieta wartości głównej listy opcji, wybierz + Typ załącznika, aby rozwinąć menu.
  • Następnie, kliknij dwukrotnie miejsce w kolumnie obok stanu Szablon Document Builder, aby otworzyć pole tekstowe, w które możesz wprowadzić tłumaczenie, i wpisz odpowiednią zlokalizowaną wartość.
  • Na koniec wybierz przycisk Zapisz.
  • Tworzenie szablonów w narzędziu Document Builder

    Po zainstalowaniu pakietu rozszerzeń Document Builder i połączeniu go z kontem Adobe Acrobat Sign, autoryzowani użytkownicy mogą uzyskać do niego dostęp w ramach Szablonów umów na karcie Załączniki. Administratorzy Salesforce mogą utworzyć nowy szablon Document Builder lub użyć istniejącego szablonu jako załącznika do swojego szablonu Umowy.

    Aby utworzyć nowy szablon Document Builder:

    Na karcie Szablony umów na stronie lightning Adobe Acrobat Sign dla Salesforce otwórz istniejący szablon umowy.

    Możesz też wybrać Szablony umów > Nowy szablon umowy, aby zainicjować proces tworzenia szablonu umowy. Więcej informacji szczegółowych można znaleźć w sekcji Tworzenie szablonu umowy.

    W sekcji Szczegóły szablonu:

  • Podaj nazwę dla szablonu umowy.
  • W polu Obiekt Salesforce wybierz obiekt. 

    Uwaga: szablon Document Builder używa wybranego obiektu Salesforce jako głównego źródła danych. Dlatego przed użyciem narzędzia Document Builder należy wybrać obiekt nadrzędny Salesforce.

  • Wypełnij inne wymagane pola umowy.
  • Wybierz kartę Załącznik.
  • Wybierz Utwórz nowy szablon.

    Należy ustawić obiekt nadrzędny Salesforce na karcie Szczegóły szablonu przed rozpoczęciem tworzenia szablonu narzędzia Document Builder. 

    Uwaga: w polu wyszukiwania „Wybierz istniejący szablon Document Builder” można wyszukać i wybrać dowolne, wcześniej utworzone szablony. 

    W wyświetlonym oknie dialogowym wprowadź nazwę szablonu, a następnie wybierz Utwórz.

    Na stronie, która się otworzy, należy wybrać z listy rozwijanej Przykładowe dane rekordu. Następnie wybierz Dalej.

    Przykładowe dane rekordu ułatwiają podgląd pól w danych szablonu.

    Aby dodać pola, które chcesz umieścić w szablonie umowy, wybierz + Dodaj i wybierz nazwę pola z listy rozwijanej. Po dodaniu i weryfikacji wszystkich wymaganych pól wybierz opcję Dalej.

    Z karty Oznacz dokument skopiuj tekst zakotwiczenia dla każdego pola i wklej go do swojego szablonu Word. Możesz też wybrać opcję Pobierz plik JSON, aby pobrać cały plik JSON.

    Po pobraniu pliku zobaczysz komunikat potwierdzający pobranie. Można użyć pobranego pliku JSON, aby zaimportować wszystkie znaczniki do swojego szablonu Microsoft Word za pomocą darmowego dodatku Adobe Document Generation Tagger. 

    Po oznaczeniu dokumentu wróć na stronę kreatora Document Builder i wybierz Prześlij plik, aby przesłać oznaczony szablon word. Po przesłaniu pliku wybierz Gotowe, aby zamknąć okno dialogowe.

    Przesłanemu plikowi automatycznie przypisywana jest nazwa szablonu. Możesz edytować pole Nazwa wygenerowanego pliku, aby zmienić nazwę pliku szablonu.

    Po zakończeniu wybierz Dalej. Na wyświetlonej stronie wybierz Podgląd.

    Uwaga: W razie potrzeby można wybrać inne dane rekordu lub zmodyfikować informacje w poprzednich krokach.

    Zostanie otwarty podgląd szablonu z przykładowymi danymi z wybranego wcześniej rekordu Salesforce.

    Zweryfikuj swój szablon z wybranymi przykładowymi danymi rekordu, a następnie wybierz Zapisz i zamknij.

    Powraca na stronę Szablon umowy i wyświetla powiadomienie, że szablon Document Builder został pomyślnie utworzony i dodany do szablonu umowy.

    Przejdź do karty Załączniki, aby wyświetlić szablon Document Builder. 

    Uwaga: po dodaniu szablonu Document Builder do szablonu umowy nie można utworzyć ani wybrać innego szablonu Document Builder.

    Wysyłanie umów z wykorzystaniem szablonów Document Builder

    Po utworzeniu i dodaniu szablonu Document Builder można dalej skonfigurować Szablon umowy, aby wysłać go do odbiorców w celu podpisania. Umowę z szablonem Document Builder można wysłać do podpisu za pośrednictwem:

  • KartyUmowy
  • Panelu Umowy w rekordzie obiektu
  • Aby wysłać umowy poprzez kartę Umowy:

    Po utworzeniu i dodaniu szablonu Document Builder do umowy za pomocą powyższych instrukcji, należy wykonać poniższe kroki, aby wysłać tę umowę do podpisu z poziomu karty Umowy:

    Z górnego menu na stronie lightning Adobe Acrobat Sign dla Salesforce wybierz Umowy.

    Na stronie Umowy wybierz Nowa.

    Zostanie otwarte okno Projekt umowy, jak pokazano poniżej.

    Na otwartej stronie projektu nowej umowy wypełnij w razie potrzeby następujące informacje:

  • W sekcji Odbiorcy wybierz rolę odbiorcy z menu rozwijanego  Sygnatariusz.
  • W polu Wyszukaj kontakty wyszukaj kontakt odbiorcy. W przeciwnym razie, wybierz Adres e-mail z menu rozwijanego i dodaj adres e-mail odbiorcy.
  • Wybierz Muszę podpisać, aby dodać siebie jako sygnatariusza. Wybierz Ostatni podpis lub Pierwszy podpis, aby ustawić kolejność podpisywania dla siebie. Wybierz Podpis hosta dla pierwszego sygnatariusza w razie potrzeby.
  •  Aby dodać więcej odbiorców, wybierz Dodaj odbiorcę.
  • Aby ustawić hasło do weryfikacji tożsamości odbiorców, wybierz Hasło z menu rozwijanego w sekcji Weryfikacja tożsamości. Następnie wprowadź i potwierdź hasło. 
    Uwaga: identyfikator e-mail odbiorcy jest domyślną metodą weryfikacji tożsamości.
  • Opcjonalnie dodaj wiadomość dla odbiorców umowy.
  • Aby dodać szablon umowy Document Builder, wybierz Dodaj pliki. W otwartym oknie dialogowym Dodaj pliki zaznacz pole wyboru dla pliku, który chcesz dołączyć, a następnie wybierz Dodaj pliki.
    Aby dodać pliki z komputera, możesz też wybrać opcję Prześlij z mojego komputera i postępować zgodnie z procesem.
  • Na karcie Opcje:

  • Aby zabezpieczyć hasłem podpisany dokument, wybierz Zabezpiecz podpisany dokument hasłem. Następnie przypisz hasło w wyświetlonych polach hasła.
  • Aby ustawić termin zakończenia, należy wybrać ikonę kalendarza i wybrać datę zakończenia. 
  • Aby wysłać przypomnienia do sygnatariuszy, wybierz odpowiednią opcję z menu rozwijanego Utwórz przypomnienia.
  • Opcjonalnie wybierz alternatywny język odbiorcy umowy.
  • Wybierz typ podpisu jako Podpis elektroniczny lub Podpis pisemny, w zależności od potrzeb.
  • Aby wysłać umowę bez podglądu, wybierz Wyślij.

    Aby wyświetlić podgląd umowy i dodać pola podpisu, należy zaznaczyć pole wyboru Podgląd i dodaj pola podpisu. Następnie wybierz Dalej, aby otworzyć podgląd.

    W wyświetlonym oknie podglądu wykonaj jedną lub więcej z następujących wymaganych czynności:

  • Aby dodać pola podpisu dla wszystkich odbiorców, wybierz każdego odbiorcę, a następnie przeciągnij i upuść pola z menu Pola podpisu w prawym panelu.
  • Aby dodać tytuł sygnatariusza, nazwę firmy lub inne powiązane pola, otwórz menu rozwijane Pola informacji o sygnatariuszu i dodaj odpowiednie pole.
  • Aby dodać pola danych, otwórz menu rozwijane Pola danych i dodaj żądany typ pola danych.
  • Aby wstawić plik załącznika, otwórz menu rozwijane Więcej pól i przeciągnij Plik załącznika. Kliknij dwukrotnie pole Plik załącznika i wypełnij wymagane szczegóły w oknie dialogowym. W razie potrzeby można dodać hiperłącze.
  • Aby dołączyć stempel uczestnictwa lub dodać numer transakcji, otwórz menu rozwijalne Pola transakcji i dodaj pożądaną opcję.
  • Po dodaniu wszystkich wymaganych pól i wyświetleniu podglądu umowy wybierz Wyślij.
    Możesz wybrać Zapisz jako szablon, aby zapisać szablon w celu wysłania go później.

    Zostanie wyświetlony komunikat potwierdzający, że umowa została wysłana do podpisania, jak pokazano poniżej. Wybierz OK, aby powrócić do strony Umowy.

    Aby wysłać umowy z panelu Umowy w rekordzie obiektów:

    Szablon Document Builder wykorzystuje obiekt Salesforce, który wybierasz podczas tworzenia szablonu Umowy. Możesz użyć tego samego obiektu nadrzędnego Salesforce, aby wysłać umowy z szablonem Document Builder do odbiorców w celu podpisania.

    Aby wysłać umowy z panelu Umowy w rekordzie obiektu, należy wykonać poniższe kroki:

    Na stronie lightning Adobe Acrobat Sign dla Salesforce wybierz ikonę Apps i wyszukaj obiekt, który został użyty do utworzenia szablonu Document Builder.

    Aby utworzyć szablon Document Builder w powyższej instrukcji, wykorzystaliśmy obiekt Okazja.

    Z wyników wyszukiwania wybierz Okazje, aby otworzyć stronę obiektu Okazje.

    W obszarze Ostatnio przeglądane kliknij dwukrotnie utworzoną możliwość, aby otworzyć rekord okazji.

    Otwiera to wybraną stronę okazji, jak pokazano poniżej.

    W panelu Umowy otwórz menu rozwijane Wyślij umowę do podpisu i wybierz umowę, którą chcesz wysłać do podpisu.

    Zostanie otwarta umowa w trybie wersji roboczej, jak pokazano poniżej. Zauważ, że umowa zawiera pliki z szablonu umowy, który został wybrany w kroku powyżej.

    Jeżeli na stronie rekordu obiektów nie widać panelu Umowy, można go dodać wykonując poniższe kroki:

  • Na stronie rekordu obiektu Okazja wybierz Konfiguracja > Edytuj stronę.
  • W lewym panelu otwartej strony przewiń w dół listę Komponenty, aby zlokalizować komponenty zarządzane przez użytkownika.
  • Z listy komponentów zarządzanych przez użytkownika wybierz Panel umowy i przeciągnij i upuść je w wybrane miejsce na stronie.
  • W prawym górnym rogu wybierz opcję Aktywacja.
  • W otwartym oknie dialogowym wykonaj kolejne kroki obiegu pracy.
  • Wybierz opcję Zapisz.
  • W wersji roboczej umowy wprowadź wymagane informacje i wyślij umowę do podpisania.

    Uwaga: aby uzyskać szczegółowe informacje, wykonaj kroki od 3 do 8 w instrukcji Wysyłanie umów przez panel Umowy.

    Uaktualnianie pakietu podstawowego Document Builder do nowszej wersji

    Pakiet Adobe Acrobat Sign Document Builder można uaktualnić z poziomu Salesforce AppExchange. Ta część zawiera instrukcje dotyczące aktualizacji Adobe Acrobat Sign dla Document Builder ze starszej wersji do najnowszej.

    Każda wersja usługi Adobe Acrobat Sign Document Builder zawiera nowe funkcje i ulepszenia zapewniające istotne usprawnienia obiegu pracy dokumentów. Firma Adobe stanowczo zaleca aktualizację do najnowszego wydania, ponieważ obsługa starszych wersji będzie stopniowo wycofywana.

    Aby znaleźć aktualnie zainstalowaną wersję pakietu Adobe Acrobat Sign Document Builder:

  • Zaloguj się do Salesforce przy użyciu poświadczeń administratora.
  • Przejdź do opcji Konfiguracja > Narzędzia platformy > Aplikacje > Pakiety > Zainstalowane pakiety.
  • Aby uaktualnić pakiet Adobe Acrobat Sign Document Builder:

    Przejdź tutaj, aby uzyskać dostęp do aktualnego pakietu Adobe Acrobat Sign Document Builder w Salesforce AppExchange.

    Zaloguj się do AppExchange za pomocą poświadczeń konta Salesforce.

    Wybierz opcję Pobierz teraz.

    W wyświetlonym oknie dialogowym wybierz jedną z następujących opcji:

  • Instalacja w trybie produkcyjnym
  • Instalacja w trybie piaskownicy
  • Uwaga: zdecydowanie zalecamy przetestowanie każdej instalacji lub aktualizacji w środowisku piaskownicy.

    Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi instalacji oraz warunkami użytkowania. Następnie zaznacz pole wyboru Przeczytałem/-am i akceptuję Warunki użytkowania, a następnie wybierz Potwierdź i zainstaluj.

    W wyświetlonym oknie dialogowym zaloguj się na konto Salesforce, używając swoich danych uwierzytelniających.

    Na wyświetlonej stronie Upgrade Acrobat Sign Document Builder wybierz Zainstaluj dla wszystkich użytkowników, a następnie wybierz Uaktualnij.

    Jeśli zostanie wyświetlone okno dialogowe Zatwierdź dostęp witryn zewnętrznych, wybierz Tak, przyznaj dostęp do tych witryn zewnętrznych, a następnie wybierz Kontynuuj.

    Jeśli zobaczysz komunikat o tym, że aktualizacja tej aplikacji zajmuje dużo czasu, wybierz Gotowe, aby kontynuować.

    Po zakończeniu aktualizacji zostanie wyświetlona strona Zainstalowane pakiety. Możesz sprawdzić obecność Acrobat Sign Document Builder na liście, aby zweryfikować zainstalowaną wersję.

    Rozwiązywanie najczęstszych problemów

  • Podczas próby zalogowania się do usługi Adobe Acrobat Sign dla Salesforce pojawia się błąd „Nieprawidłowy token odświeżania”. Jak można naprawić błąd?
  • Aby rozwiązać problem błędu „Nieprawidłowy token odświeżania”, administrator Salesforce musi upewnić się, że funkcja OAuth to Sign jest realizowana prawidłowo dla pakietu Document Builder.

  • Podczas przesyłania pliku szablonu programu Word do stworzenia szablonu Document Builder pojawia się błąd. Dlaczego nie mogę przesłać pliku programu Word?
  • Rozmiar szablonu programu Word użytego w szablonie programu Document Builder nie może przekraczać ok. 4, 4 MB. W zależności od reguł mapowania ustawionych w szablonie Document Builder i danych pobranych z Salesforce org, dozwolony rozmiar szablonu Word może być jeszcze mniejszy. Dlatego należy upewnić się, że rozmiar pliku szablonu programu Word nie przekracza limitu. 

    Instrukcje i przewodniki użytkownika dla AEG
    • Mikroskop & Szkło Powiększające MC1761EAEG MC1761E Instrukcja Użytkownika
    • Zamrażarka AGN71800F0AEG AGN71800F0 Instrukcja UżytkownikaAnteny Radiowe Refrigerator 86378-KGAEG Refrigerator 86378-KG Instrukcja UżytkownikaAnteny Radiowe S 75388 KG8AEG S 75388 KG8 Instrukcja UżytkownikaChiller FINESSE KM 31AEG FINESSE KM 31 Instrukcja UżytkownikaAnteny Radiowe SU96040-6IAEG SU96040-6I Instrukcja UżytkownikaWypiekacz Do Chleba 56740AEG 56740 Instrukcja UżytkownikaAnteny Radiowe SANTO 3300 KGNFAEG SANTO 3300 KGNF Instrukcja UżytkownikaFrytkownica ELAEG EL Instrukcja UżytkownikaWypiekacz Do Chleba FAVORIT 64070 VILAEG FAVORIT 64070 VIL Instrukcja UżytkownikaFrytkownica 60900AEG 60900 Instrukcja UżytkownikaFrytkownica VIVA SPIN 7481AEG VIVA SPIN 7481 Instrukcja UżytkownikaWypiekacz Do Chleba KAM120AEG KAM120 Instrukcja UżytkownikaPodgrzewacz Basenowy Switch MBS 2000AEG Switch MBS 2000 Instrukcja UżytkownikaWypiekacz Do Chleba GAS HOB 856001 GAEG GAS HOB 856001 G Instrukcja UżytkownikaWypiekacz Do Chleba FM 6300G-ANAEG FM 6300G-AN Instrukcja UżytkownikaPralki LAVAMAT 16810AEG LAVAMAT 16810 Instrukcja ObsługiAEG LAVAMAT 16810 Instrukcja UżytkownikaCiśnieniomierze 3531 WK-M GB 949600835AEG 3531 WK-M GB 949600835 Instrukcja UżytkownikaAnteny Radiowe C41022GNAEG C41022GN Instrukcja UżytkownikaWypiekacz Do Chleba 61000MAEG 61000M Instrukcja UżytkownikaWypiekacz Do Chleba 30006FFAEG 30006FF Instrukcja UżytkownikaGrzejnik Gazowy Royal Belmont G20AEG Royal Belmont G20 Instrukcja UżytkownikaAnteny Radiowe SCS51400S0AEG SCS51400S0 Instrukcja UżytkownikaFrytkownica KO-LAVAMAT 72640AEG KO-LAVAMAT 72640 Instrukcja UżytkownikaFrytkownica SMART 350AEG SMART 350 Instrukcja UżytkownikaBudzik Radia MRC 4141 PAEG MRC 4141 P Instrukcja UżytkownikaMikroskop & Szkło Powiększające Microwave Oven EMS26415XAEG Microwave Oven EMS26415X Instrukcja UżytkownikaAnteny Radiowe S75578KG3AEG S75578KG3 Instrukcja UżytkownikaWypiekacz Do Chleba LAVATHERM 75470AHAEG LAVATHERM 75470AH Instrukcja UżytkownikaAnteny Radiowe SANTO 3150-7 KGAEG SANTO 3150-7 KG Instrukcja UżytkownikaFrytkownica 88730AEG 88730 Instrukcja UżytkownikaWypiekacz Do Chleba 88009AEG 88009 Instrukcja UżytkownikaFrytkownica OKO-LAVAMAT 84760AEG OKO-LAVAMAT 84760 Instrukcja UżytkownikaAnteny Radiowe S 75348 KGAEG S 75348 KG Instrukcja UżytkownikaModele Pojazdów Modem PROTECT A. 500AEG Modem PROTECT A. 500 Instrukcja UżytkownikaMikroskop & Szkło Powiększające MCC3880E-MAEG MCC3880E-M Instrukcja Użytkownika

    Przeczytaj poniższe warunki.

    Przed skorzystaniem z usługi pobierania podręczników instalacji w tej witrynie należy zaakceptować Warunki korzystania.

    Warunki korzystania

    Prawa autorskie do podręczników instalacji dostępnych w tej witrynie należą do firmy Clarion Co., Ltd. Nieautoryzowane rozpowszechnianie zawartości, w całości lub w części, jest zabronione przez prawo. Można jednak wydrukować kopię do użytku własnego, niekomercyjnego.

    Wykaz błędów i inne podobne materiały są niekiedy dostarczane w pakowaniu z produktem jako uzupełnienia podręcznika instalacji, ale nie wszystkie takie materiały są dostępne w tej witrynie.Ogólnie podręczniki instalacji udostępniane w tej witrynie są w wersjach z momentu rozpoczęcia sprzedaży danego produktu. Treść podręczników instalacji może zmienić się bez powiadomienia w przypadku zmian w specyfikacjach produktów lub w przepisach. Treść ta może być niezgodna z produktem lub podręcznikiem instalacji posiadanym przez użytkownika. W przypadku niezgodności między specyfikacją posiadanego produktu a podręcznikiem instalacji dostępnym w tej witrynie lub w razie pytań dotyczących zawartości tej witryny należy kontaktować się z obsługą klienta.Ponadto w przypadku wprowadzenia poprawek w podręczniku instalacji dołączonym do produktu wersja zmieniona może zostać opublikowana w tej witrynie bez powiadomienia. Jednak podręczniki instalacji dostępne w tej witrynie nie są aktualizowane po każdym wprowadzeniu zmiany w podręcznikach dostarczanych z produktami.Modele wymienione w podręcznikach instalacji dostępnych w tej witrynie mogą nie być dostępne w sprzedaży z powodu zaprzestania produkcji lub z innych przyczyn.Ta witryna nie zawiera podręczników instalacji wszystkich produktów sprzedawanych przez firmę Clarion. Jeśli nie można znaleźć odpowiedniego podręcznika instalacji, należy skontaktować się z obsługą klienta, aby go zakupić. W niektórych przypadkach zakup podręcznika instalacji bywa niemożliwy z powodu zaprzestania produkcji lub z innych przyczyn.Podręczniki instalacji mają służyć klientom, którzy kupili produkty firmy Clarion, i w ich treści zakłada się, że produkt został już kupiony. W niektórych przypadkach firma Clarion może nie być w stanie udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące tych podręczników instalacji klientom, którzy nie kupili produktów.Firma Clarion nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z używania lub niemożności używania usług w tej witrynie (w tym szkody wynikłe z uszkodzenia danych, zaprzestania świadczenia usług, utraty informacji dotyczących sprzedaży itp. ), nawet jeśli z wyprzedzeniem poinformowano, że mogą wystąpić takie szkody lub roszczenia podmiotów zewnętrznych.Świadczenie usług może zostać przerwane i warunki mogą się zmienić bez powiadomienia.

    Podręcznik instalacji użytkownika Aeg L7ten62e

    Bezpośredni link do pobrania Podręcznik instalacji użytkownika Aeg L7ten62e

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Podręcznik instalacji użytkownika Aeg L7ten62e