Lista części Black And Decker Kr7532

Lista części Black And Decker KR7532 to szczegółowa lista wszystkich części i akcesoriów, które są potrzebne do składania, naprawy i konserwacji modelu Black And Decker KR7532. Lista zawiera wszystkie części i akcesoria, które są dostarczane z narzędziem, wszystkie części zamienne i części serwisowe, które można zamówić w sklepie z częściami Black And Decker. Lista części zawiera również informacje o częściach, w tym model, nazwa, cena, numer i opis. Ta szczegółowa lista części pomaga użytkownikom wybrać odpowiednią część do naprawy lub wymiany swojego urządzenia Black And Decker KR7532.

Ostatnia aktualizacja: Lista części Black And Decker Kr7532

elektroda. pl - konserwacja strony

Przed skontaktowaniem się z firmą Epson

Jeżeli urządzenie firmy Epson nie działa poprawnie i nie można rozwiązać problemu, korzystając z informacji podanych w dokumentacji urządzenia, należy skontaktować się z działem pomocy technicznej firmy Epson. Jeśli na liście nie ma działu pomocy technicznej dla klientów w wymaganym rejonie, należy skontaktować się z przedstawicielem handlowym, u którego urządzenie zostało kupione.

Aby usprawnić proces udzielania pomocy, należy przygotować następujące informacje:

Numer seryjny urządzenia
(Etykieta z numerem seryjnym znajduje się zazwyczaj z tyłu urządzenia. )

Model urządzenia

Wersja oprogramowania urządzenia
(Kliknij przycisk About (Informacje), Version Info (Informacje o wersji) lub podobny w oprogramowaniu urządzenia. )

Marka i model komputera

Nazwa i wersja systemu operacyjnego komputera

Nazwy i wersje aplikacji używanych zazwyczaj z urządzeniem

Pomoc dla użytkowników w Europie

Dokument Gwarancja Europejska zawiera informacje dotyczące sposobu kontaktowania się z działem pomocy technicznej firmy Epson.

Pomoc dla użytkowników w Australii

Oddział Epson Australia pragnie zapewnić najwyższy poziom obsługi klienta. Poza dokumentacją produktu udostępniamy następujące źródła informacji:

Sprzedawca

Często problemy mogą być zidentyfikowane i rozwiązane przez sprzedawcę. Jest to pierwsza osoba, do której należy zwrócić się z problemem; często potrafi je szybko i łatwo rozwiązać oraz może udzielić porady dotyczącej następnej czynności, którą należy wykonać.

Adres internetowy http://www. au

Dostęp do stron WWW oddziału Epson Australia. Warto od czasu do czasu odwiedzać tę stronę! Udostępnia ona obszar pobierania plików ze sterownikami, punkty kontaktowe firmy Epson, informacje o nowych produktach oraz pomoc techniczna za pośrednictwem poczty e-mail.

Pomoc techniczna Epson

Pomoc techniczna firmy Epson jest ostatnim środkiem zaradczym gwarantującym naszym klientom dostęp do porad. Operatorzy w pomocy technicznej mogą pomóc w instalacji, konfiguracji i używaniu produktów firmy Epson. Nasz zespół pomocy przedsprzedażowej może udostępnić dokumentację dotyczącą nowych produktów firmy Epson oraz poinformować, gdzie jest najbliższy punkt sprzedaży lub serwisu. Odpowiadamy na wiele rodzajów pytań.

Numery telefonów do pomocy technicznej:

Faks:

(02) 8899 3789

Telefon:

1300 361 054

Zachęcamy do przygotowania wszystkich odpowiednich informacji przed wybraniem numeru. Im więcej informacji zostanie przygotowanych, tym szybciej pomożemy w rozwiązaniu problemu. Dane te obejmują dokumentację do produktu Epson, informacje o rodzaju komputera, systemie operacyjnym, aplikacjach i wszystkie inne, które uważasz za niezbędne.

Pomoc dla użytkowników w Singapurze

Źródła informacji, wsparcie i usługi udostępniane przez firmę Epson Singapore to:

WWW (http://www. sg)

Dostępne są informacje dotyczące specyfikacji produktów, sterowniki do pobrania, najczęściej zadawane pytania (FAQ), zapytania handlowe i obsługa techniczna pocztą e-mail.

Epson HelpDesk (tel. : (65) 6586 3111)

Nasz dział pomocy technicznej może telefonicznie pomóc w przypadku następujących kwestii:

Zapytania handlowe i informacje o produktach

Pytania dotyczące wykorzystania produktów i problemów z nimi związanych

Zapytania dotyczące usług naprawy i gwarancji

Pomoc dla użytkowników w Tajlandii

Informacje, wsparcie i obsługa:

WWW (http://www. th)

Dostępne są informacje dotyczące specyfikacji produktów, sterowniki do pobrania, najczęściej zadawane pytania (FAQ) i poczta e-mail.

Gorąca linia Epson (tel. : (66)2685-9899)

Konsultanci naszej gorącej linii udzielają pomocy telefonicznej w następujących kwestiach:

Pomoc dla użytkowników w Wietnamie

Gorąca linia Epson (tel. ):

84-8-823-9239

Centrum obsługi:

80 Truong Dinh Street, District 1, Hochiminh City
Wietnam

Pomoc dla użytkowników w IndonezjiWWW (http://www. id)

Informacje dotyczące specyfikacji produktów i sterowniki do pobrania

Najczęściej zadawane pytania (FAQ), zapytania handlowe, pytania przez e-mail

Gorąca linia Epson

Pomoc techniczna

Telefon

(62) 21-572 4350

Faks

(62) 21-572 4357

Centrum obsługi Epson

Jakarta

Mangga Dua Mall 3rd floor No 3A/B
Jl. Arteri Mangga Dua,
Jakarta

Tel. /faks: (62) 21-62301104

Bandung

Lippo Center 8th floor
Jl. Gatot Subroto No. 2
Bandung

Tel. /faks: (62) 22-7303766

Surabaya

Hitech Mall lt IIB No. 12
Jl. Kusuma Bangsa 116 – 118
Surabaya

Tel. : (62) 31-5355035
Faks: (62)31-5477837

Yogyakarta

Hotel Natour Garuda
Jl. Malioboro No. 60
Yogyakarta

Tel. : (62) 274-565478

Medan

Wisma HSBC 4th floor
Jl. Diponegoro No. 11
Medan

Tel. /faks: (62) 61-4516173

Makassar

MTC Karebosi Lt. Ill Kav. P7-8
JI. Ahmad Yani No. 49
Makassar

Tel. : (62)411-350147/411-350148

Pomoc dla użytkowników w Hongkongu

W celu uzyskania wsparcia technicznego oraz innych usług świadczonych po sprzedaży użytkownicy mogą skontaktować się z firmą Epson Hong Kong Ltd.

Internetowa strona główna

Firma Epson Hong Kong posiada stronę internetową w języku chińskim i angielskim, zawierającą następujące informacje:

Informacje o produktach

Odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ)

Najnowsze wersje sterowników do produktów Epson

Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do strony internetowej firmy Epson pod adresem:

Gorąca linia obsługi technicznej

Można również skontaktować się z naszym personelem technicznym pod następującymi numerami telefonu i faksu:

(852) 2827-8911

(852) 2827-4383

Pomoc dla użytkowników w MalezjiWWW (http://www. my)Epson Trading (M) Sdn. Bhd.

Główne biuro

603-56288288

603-56288388/399

Pomoc techniczna Epson

Zapytania handlowe i informacje o produktach (Infolinia)

Zapytania dotyczące naprawy i gwarancji, korzystania z produktów i obsługa techniczna (linia techniczna)

Pomoc dla użytkowników w IndiachWWW (http://www. in)

Dostępne są informacje dotyczące specyfikacji produktów, sterowniki do pobrania oraz odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów.

Główne biuro Epson India – Bangalore

080-30515000

30515005

Biura regionalne Epson India:

Położenie

Nr telefonu

Nr faksu

Mumbaj

022-28261515 /16/17

022-28257287

Delhi

011-30615000

011-30615005

Madras

044-30277500

044-30277575

Kalkuta

033-22831589 / 90

033-22831591

Hyderabad

040-66331738/ 39

040-66328633

Cochin

0484-2357950

0484-2357950

Coimbatore

0422-2380002

N/D

Pune

020-30286000 /30286001/30286002

020-30286000

Ahmedabad

079-26407176 / 77

079-26407347

Pomoc telefoniczna

W celu uzyskania usług, informacji o produkcie lub zamówienia pojemnika z tuszem – 18004250011 (9:00 – 21:00) – Jest to numer bezpłatny.

W celu uzyskania usług (CDMA i telefony komórkowe) – 3900 1600 (9:00 – 18:00) jako prefiks należy podać kod kierunkowy

Pomoc dla użytkowników na Filipinach

W celu uzyskania wsparcia technicznego oraz innych usług świadczonych po sprzedaży użytkownicy mogą kontaktować się z Epson Philippines Corporation pod następującymi numerami telefonów i faksów oraz adresami e-mail:

Linia międzymiastowa:

(63-2) 706 2609

(63-2) 706 2665

Infolinia:

(63-2) 706 2625

E-mail:

epchelpdesk@epc. ph

Dostępne są informacje dotyczące specyfikacji produktów, sterowniki do pobrania, najczęściej zadawane pytania (FAQ) i odpowiedzi na zapytania pocztą e-mail.

Bez opłat, nr 1800-1069-EPSON(37766)

W tej sekcji opisano sposób konfiguracji zabezpieczeń sieci bezprzewodowej i podłączenia do punktu dostępowego za pomocą przycisków na drukarce. Jeśli drukarka posiada panel LCD, wprowadź ustawienia za pomocą panelu LCD. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera rozdział Podłączanie drukarki do sieci.

Drukarka obsługuje następujące metody wprowadzania ustawień bezprzewodowych.

Automatyczna konfiguracja za pomocą Wi-Fi Protected Setup (WPS)
Jeśli punkt dostępowy obsługuje standard Wi-Fi Protected Setup (WPS), ustawienia bezprzewodowe mogą być wprowadzone automatycznie.

Automatyczna konfiguracja za pomocą SecureEasySetup (SES)
Jeśli punkt dostępowy obsługuje standard Secure Easy Setup (SES), ustawienia zabezpieczeń mogą być wprowadzone automatycznie.

Uwaga:

Nie wyłączaj zasilania lub nie odłączaj drukarki podczas wprowadzania ustawień za pomocą przycisków na panelu sterowania. Może to spowodować awarię.

Jeśli drukarka jest podłączona przed kabel sieci LAN, nie można używać drukarki w bezprzewodowej sieci LAN.

Automatyczna konfiguracja sieci bezprzewodowej poprzez WPS

Jeśli punkt dostępowy obsługuje standard Wi-Fi Protected Setup (WPS), ustawienia bezprzewodowe mogą być wprowadzone automatycznie.

Procedura konfiguracji dla trybu Przycisk (PBC)

Sprawdź, czy punkt dostępowy jest włączony i czy komunikacja jest możliwa.

Jeśli kabel sieci LAN jest podłączony do drukarki, odłącz go z drukarki.

Jeśli kabel sieci LAN zostanie odłączony, lampka stanu sieci (pomarańczowa) i lampka stanu sieci (zielona) migają na przemian. Nie przechodź do następnego punktu do momentu aż lampka stanu sieci (pomarańczowa) się włączy lub zarówno lampka stanu sieci (pomarańczowa) jak i lampka stanu sieci (zielona) wyłączą się.

Naciśnij i przytrzymaj przycisk WPS punktu dostępowego (lub odpowiedni przycisk), aby ustawić WPS.

Aby uzyskać informacje na temat lokalizacji przycisku WPS, patrz Przewodnik użytkownika punktu dostępowego (routera bezprzewodowego). Należy zwrócić uwagę, że w niektórych przypadkach będzie to ustawienie oprogramowania w routerze, a nie przycisk na obudowie. com/onlineguides/pl/sx600series/html_z/files/step_4. gif"/>

Przytrzymaj przycisk WiFi przez trzy sekundy. Lampka stanu sieci (pomarańczowa) i lampka stanu sieci (zielona) migają na przemian. com/onlineguides/pl/sx600series/html_z/files/step_5. gif"/>

Jeśli połączenie sieciowe zostanie pomyślnie nawiązane, lampka stanu sieci (pomarańczowa) i lampka stanu sieci (zielona) migają w tym samym czasie. Lampka stanu sieci (zielona) wyłączy się po pięciu minutach.

Jeśli nawiązanie połączenia sieciowego nie powiedzie się, jedynie lampka stanu sieci (zielona) miga. Naciśnij przycisk WiFi aby usunąć błędy, następnie powtórz procedurę od kroku 2.

Konfiguracja trybu Kod PIN

Metoda rejestracji kodu PIN różni się w zależności od punktu dostępowego (routera bezprzewodowego). Patrz Przewodnik użytkownika punktu dostępowego (routera bezprzewodowego).

Włóż zwykły papier do podajnika arkuszy.

Naciśnij przycisk , aby wydrukować arkusz stanu, a następnie potwierdź kod PIN na arkuszu stanu.

Trzymając przycisk WiFi, naciśnij przez 3 sekundy. Lampka stanu sieci (pomarańczowa) i lampka stanu sieci (zielona) migają w tym samym czasie. com/onlineguides/pl/sx600series/html_z/files/step_6. gif"/>

Zarejestruj kod PIN znajdujący się na arkuszu stanu w punkcie dostępowym w ciągu dwóch minut. com/onlineguides/pl/sx600series/html_z/files/step_7. gif"/>

Jeśli nawiązanie połączenia sieciowego nie powiedzie się, jedynie lampka stanu sieci (zielona) miga. Naciśnij przycisk WiFi aby usunąć błędy, następnie powtórz procedurę od kroku 3.

Automatyczna konfiguracja sieci bezprzewodowej poprzez SES

Jeśli punkt dostępowy obsługuje funkcję Secure Easy Setup (SES) lub tryb przycisku Wi-Fi Protected Setup (WPS (PBC)), zabezpieczenia mogą być wprowadzone automatycznie.

Dla ustawień SES i WPS (PBC) wykonaj następującą procedurę. Oba ustawienia są automatycznie wykonywane przez drukarkę.

Naciśnij i przytrzymaj przycisk SES punktu dostępowego (lub odpowiedni przycisk) aż zapali się lampka SES.

W zależności od punktu dostępowego (routera bezprzewodowego), dedykowany przycisk funkcji SES może nie być dostępny. Aby uzyskać informacje na temat lokalizacji przycisku SES, patrz Przewodnik użytkownika punktu dostępowego (routera bezprzewodowego).

Lista części Black And Decker Kr7532

Bezpośredni link do pobrania Lista części Black And Decker Kr7532

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Lista części Black And Decker Kr7532