Lista części Black And Decker KR7532 to szczegółowa lista wszystkich części i akcesoriów, które są potrzebne do składania, naprawy i konserwacji modelu Black And Decker KR7532. Lista zawiera wszystkie części i akcesoria, które są dostarczane z narzędziem, wszystkie części zamienne i części serwisowe, które można zamówić w sklepie z częściami Black And Decker. Lista części zawiera również informacje o częściach, w tym model, nazwa, cena, numer i opis. Ta szczegółowa lista części pomaga użytkownikom wybrać odpowiednią część do naprawy lub wymiany swojego urządzenia Black And Decker KR7532.
Ostatnia aktualizacja: Lista części Black And Decker Kr7532
Przed skontaktowaniem się z firmą Epson
Jeżeli urządzenie firmy Epson nie działa poprawnie i nie można rozwiązać problemu, korzystając z informacji podanych w dokumentacji urządzenia, należy skontaktować się z działem pomocy technicznej firmy Epson. Jeśli na liście nie ma działu pomocy technicznej dla klientów w wymaganym rejonie, należy skontaktować się z przedstawicielem handlowym, u którego urządzenie zostało kupione.
Aby usprawnić proces udzielania pomocy, należy przygotować następujące informacje:
Numer seryjny urządzenia
(Etykieta z numerem seryjnym znajduje się zazwyczaj z tyłu urządzenia. )
Model urządzenia
Wersja oprogramowania urządzenia
(Kliknij przycisk About (Informacje), Version Info (Informacje o wersji) lub podobny w oprogramowaniu urządzenia. )
Marka i model komputera
Nazwa i wersja systemu operacyjnego komputera
Nazwy i wersje aplikacji używanych zazwyczaj z urządzeniem
Pomoc dla użytkowników w EuropieDokument Gwarancja Europejska zawiera informacje dotyczące sposobu kontaktowania się z działem pomocy technicznej firmy Epson.
Pomoc dla użytkowników w AustraliiOddział Epson Australia pragnie zapewnić najwyższy poziom obsługi klienta. Poza dokumentacją produktu udostępniamy następujące źródła informacji:
Sprzedawca
Często problemy mogą być zidentyfikowane i rozwiązane przez sprzedawcę. Jest to pierwsza osoba, do której należy zwrócić się z problemem; często potrafi je szybko i łatwo rozwiązać oraz może udzielić porady dotyczącej następnej czynności, którą należy wykonać.
Adres internetowy http://www. auDostęp do stron WWW oddziału Epson Australia. Warto od czasu do czasu odwiedzać tę stronę! Udostępnia ona obszar pobierania plików ze sterownikami, punkty kontaktowe firmy Epson, informacje o nowych produktach oraz pomoc techniczna za pośrednictwem poczty e-mail.
Pomoc techniczna EpsonPomoc techniczna firmy Epson jest ostatnim środkiem zaradczym gwarantującym naszym klientom dostęp do porad. Operatorzy w pomocy technicznej mogą pomóc w instalacji, konfiguracji i używaniu produktów firmy Epson. Nasz zespół pomocy przedsprzedażowej może udostępnić dokumentację dotyczącą nowych produktów firmy Epson oraz poinformować, gdzie jest najbliższy punkt sprzedaży lub serwisu. Odpowiadamy na wiele rodzajów pytań.
Numery telefonów do pomocy technicznej:
Telefon: | 1300 361 054 |
Zachęcamy do przygotowania wszystkich odpowiednich informacji przed wybraniem numeru. Im więcej informacji zostanie przygotowanych, tym szybciej pomożemy w rozwiązaniu problemu. Dane te obejmują dokumentację do produktu Epson, informacje o rodzaju komputera, systemie operacyjnym, aplikacjach i wszystkie inne, które uważasz za niezbędne.
Pomoc dla użytkowników w SingapurzeŹródła informacji, wsparcie i usługi udostępniane przez firmę Epson Singapore to:
WWW (http://www. sg)Dostępne są informacje dotyczące specyfikacji produktów, sterowniki do pobrania, najczęściej zadawane pytania (FAQ), zapytania handlowe i obsługa techniczna pocztą e-mail.
Epson HelpDesk (tel. : (65) 6586 3111)Nasz dział pomocy technicznej może telefonicznie pomóc w przypadku następujących kwestii:
Zapytania handlowe i informacje o produktach
Pytania dotyczące wykorzystania produktów i problemów z nimi związanych
Zapytania dotyczące usług naprawy i gwarancji
Pomoc dla użytkowników w TajlandiiInformacje, wsparcie i obsługa:
WWW (http://www. th)Dostępne są informacje dotyczące specyfikacji produktów, sterowniki do pobrania, najczęściej zadawane pytania (FAQ) i poczta e-mail.
Gorąca linia Epson (tel. : (66)2685-9899)Konsultanci naszej gorącej linii udzielają pomocy telefonicznej w następujących kwestiach:
Pomoc dla użytkowników w WietnamieGorąca linia Epson (tel. ):
84-8-823-9239
Centrum obsługi:
80 Truong Dinh Street, District 1, Hochiminh City
Wietnam
Informacje dotyczące specyfikacji produktów i sterowniki do pobrania
Najczęściej zadawane pytania (FAQ), zapytania handlowe, pytania przez e-mail
Gorąca linia EpsonPomoc techniczna
Telefon
(62) 21-572 4350
Faks
(62) 21-572 4357
Centrum obsługi EpsonJakarta
Mangga Dua Mall 3rd floor No 3A/B
Jl. Arteri Mangga Dua,
Jakarta
Tel. /faks: (62) 21-62301104
Bandung
Lippo Center 8th floor
Jl. Gatot Subroto No. 2
Bandung
Tel. /faks: (62) 22-7303766
Surabaya
Hitech Mall lt IIB No. 12
Jl. Kusuma Bangsa 116 – 118
Surabaya
Tel. : (62) 31-5355035
Faks: (62)31-5477837
Yogyakarta
Hotel Natour Garuda
Jl. Malioboro No. 60
Yogyakarta
Tel. : (62) 274-565478
Medan
Wisma HSBC 4th floor
Jl. Diponegoro No. 11
Medan
Tel. /faks: (62) 61-4516173
Makassar
MTC Karebosi Lt. Ill Kav. P7-8
JI. Ahmad Yani No. 49
Makassar
Tel. : (62)411-350147/411-350148
Pomoc dla użytkowników w HongkonguW celu uzyskania wsparcia technicznego oraz innych usług świadczonych po sprzedaży użytkownicy mogą skontaktować się z firmą Epson Hong Kong Ltd.
Internetowa strona głównaFirma Epson Hong Kong posiada stronę internetową w języku chińskim i angielskim, zawierającą następujące informacje:
Informacje o produktach
Odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ)
Najnowsze wersje sterowników do produktów Epson
Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do strony internetowej firmy Epson pod adresem:
Gorąca linia obsługi technicznejMożna również skontaktować się z naszym personelem technicznym pod następującymi numerami telefonu i faksu:
(852) 2827-8911
(852) 2827-4383
Pomoc dla użytkowników w MalezjiWWW (http://www. my)Epson Trading (M) Sdn. Bhd.Główne biuro
603-56288288
603-56288388/399
Pomoc techniczna Epson
Zapytania handlowe i informacje o produktach (Infolinia)
Zapytania dotyczące naprawy i gwarancji, korzystania z produktów i obsługa techniczna (linia techniczna)
Pomoc dla użytkowników w IndiachWWW (http://www. in)Dostępne są informacje dotyczące specyfikacji produktów, sterowniki do pobrania oraz odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów.
Główne biuro Epson India – Bangalore080-30515000
30515005
Biura regionalne Epson India:Położenie
Nr telefonu
Nr faksu
Mumbaj
022-28261515 /16/17
022-28257287
Delhi
011-30615000
011-30615005
Madras
044-30277500
044-30277575
Kalkuta
033-22831589 / 90
033-22831591
Hyderabad
040-66331738/ 39
040-66328633
Cochin
0484-2357950
0484-2357950
Coimbatore
0422-2380002
N/D
Pune
020-30286000 /30286001/30286002
020-30286000
Ahmedabad
079-26407176 / 77
079-26407347
Pomoc telefonicznaW celu uzyskania usług, informacji o produkcie lub zamówienia pojemnika z tuszem – 18004250011 (9:00 – 21:00) – Jest to numer bezpłatny.
W celu uzyskania usług (CDMA i telefony komórkowe) – 3900 1600 (9:00 – 18:00) jako prefiks należy podać kod kierunkowy
Pomoc dla użytkowników na FilipinachW celu uzyskania wsparcia technicznego oraz innych usług świadczonych po sprzedaży użytkownicy mogą kontaktować się z Epson Philippines Corporation pod następującymi numerami telefonów i faksów oraz adresami e-mail:
Linia międzymiastowa:
(63-2) 706 2609
(63-2) 706 2665
Infolinia:
(63-2) 706 2625
E-mail:
epchelpdesk@epc. ph
Dostępne są informacje dotyczące specyfikacji produktów, sterowniki do pobrania, najczęściej zadawane pytania (FAQ) i odpowiedzi na zapytania pocztą e-mail.
Bez opłat, nr 1800-1069-EPSON(37766)
W tej sekcji opisano sposób konfiguracji zabezpieczeń sieci bezprzewodowej i podłączenia do punktu dostępowego za pomocą przycisków na drukarce. Jeśli drukarka posiada panel LCD, wprowadź ustawienia za pomocą panelu LCD. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera rozdział Podłączanie drukarki do sieci.
Drukarka obsługuje następujące metody wprowadzania ustawień bezprzewodowych.
Automatyczna konfiguracja za pomocą Wi-Fi Protected Setup (WPS)
Jeśli punkt dostępowy obsługuje standard Wi-Fi Protected Setup (WPS), ustawienia bezprzewodowe mogą być wprowadzone automatycznie.
Automatyczna konfiguracja za pomocą SecureEasySetup (SES)
Jeśli punkt dostępowy obsługuje standard Secure Easy Setup (SES), ustawienia zabezpieczeń mogą być wprowadzone automatycznie.
Uwaga:
Nie wyłączaj zasilania lub nie odłączaj drukarki podczas wprowadzania ustawień za pomocą przycisków na panelu sterowania. Może to spowodować awarię.
Jeśli drukarka jest podłączona przed kabel sieci LAN, nie można używać drukarki w bezprzewodowej sieci LAN.
Automatyczna konfiguracja sieci bezprzewodowej poprzez WPS
Jeśli punkt dostępowy obsługuje standard Wi-Fi Protected Setup (WPS), ustawienia bezprzewodowe mogą być wprowadzone automatycznie.
Procedura konfiguracji dla trybu Przycisk (PBC)
Sprawdź, czy punkt dostępowy jest włączony i czy komunikacja jest możliwa. |
Jeśli kabel sieci LAN jest podłączony do drukarki, odłącz go z drukarki.
Jeśli kabel sieci LAN zostanie odłączony, lampka stanu sieci (pomarańczowa) i lampka stanu sieci (zielona) migają na przemian. Nie przechodź do następnego punktu do momentu aż lampka stanu sieci (pomarańczowa) się włączy lub zarówno lampka stanu sieci (pomarańczowa) jak i lampka stanu sieci (zielona) wyłączą się.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk WPS punktu dostępowego (lub odpowiedni przycisk), aby ustawić WPS.
Aby uzyskać informacje na temat lokalizacji przycisku WPS, patrz Przewodnik użytkownika punktu dostępowego (routera bezprzewodowego). Należy zwrócić uwagę, że w niektórych przypadkach będzie to ustawienie oprogramowania w routerze, a nie przycisk na obudowie. com/onlineguides/pl/sx600series/html_z/files/step_4. gif"/>
Przytrzymaj przycisk WiFi przez trzy sekundy. Lampka stanu sieci (pomarańczowa) i lampka stanu sieci (zielona) migają na przemian. com/onlineguides/pl/sx600series/html_z/files/step_5. gif"/>
Jeśli połączenie sieciowe zostanie pomyślnie nawiązane, lampka stanu sieci (pomarańczowa) i lampka stanu sieci (zielona) migają w tym samym czasie. Lampka stanu sieci (zielona) wyłączy się po pięciu minutach.
Jeśli nawiązanie połączenia sieciowego nie powiedzie się, jedynie lampka stanu sieci (zielona) miga. Naciśnij przycisk WiFi aby usunąć błędy, następnie powtórz procedurę od kroku 2.
Konfiguracja trybu Kod PINMetoda rejestracji kodu PIN różni się w zależności od punktu dostępowego (routera bezprzewodowego). Patrz Przewodnik użytkownika punktu dostępowego (routera bezprzewodowego).
Włóż zwykły papier do podajnika arkuszy.
Naciśnij przycisk , aby wydrukować arkusz stanu, a następnie potwierdź kod PIN na arkuszu stanu.
Trzymając przycisk WiFi, naciśnij przez 3 sekundy. Lampka stanu sieci (pomarańczowa) i lampka stanu sieci (zielona) migają w tym samym czasie. com/onlineguides/pl/sx600series/html_z/files/step_6. gif"/>
Zarejestruj kod PIN znajdujący się na arkuszu stanu w punkcie dostępowym w ciągu dwóch minut. com/onlineguides/pl/sx600series/html_z/files/step_7. gif"/>
Jeśli nawiązanie połączenia sieciowego nie powiedzie się, jedynie lampka stanu sieci (zielona) miga. Naciśnij przycisk WiFi aby usunąć błędy, następnie powtórz procedurę od kroku 3.
Automatyczna konfiguracja sieci bezprzewodowej poprzez SESJeśli punkt dostępowy obsługuje funkcję Secure Easy Setup (SES) lub tryb przycisku Wi-Fi Protected Setup (WPS (PBC)), zabezpieczenia mogą być wprowadzone automatycznie.
Dla ustawień SES i WPS (PBC) wykonaj następującą procedurę. Oba ustawienia są automatycznie wykonywane przez drukarkę.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk SES punktu dostępowego (lub odpowiedni przycisk) aż zapali się lampka SES.
W zależności od punktu dostępowego (routera bezprzewodowego), dedykowany przycisk funkcji SES może nie być dostępny. Aby uzyskać informacje na temat lokalizacji przycisku SES, patrz Przewodnik użytkownika punktu dostępowego (routera bezprzewodowego).