Konserwacja i usuwanie usterek Honeywell HD3CBX to proces, który należy regularnie wykonywać, aby zapobiec uszkodzeniom i awariom w przyszłości. Przed przystąpieniem do konserwacji układu, należy odłączyć zasilanie i zamknąć zawory. Następnie należy sprawdzić, czy wszystkie elementy są w dobrym stanie i czy nie występują żadne uszkodzenia. Następnie należy sprawdzić, czy nie ma zanieczyszczeń i brudu wokół elementów, które mogą powodować przeciążenia i uszkodzenia. Aby usunąć ewentualne usterki, należy wymienić uszkodzone elementy i wykonać niezbędne naprawy. Po wykonaniu konserwacji i napraw należy przywrócić zasilanie i sprawdzić, czy układ działa prawidłowo.
Ostatnia aktualizacja: Konserwacja i usuwanie usterek Honeywell Hd3cbx
Nr: NP/2018/04/0308/TAR
Przedmiot zamówienia: Przegląd, konserwacja, usuwanie usterek i awarii SSP i SUG na tłoczniach gazu
Typ: Nieograniczony
Tryb: Przetarg nieograniczony
Kategoria: Usługi
Miasto: Tarnów
Województwo: małopolskie
Data publikacji: 2018-04-26
Data wygaśnięcia: 2018-05-14
CPV:
Osoba kontaktowa: Sylwia Tochowicz (ZA) sylwia. tochowicz@gaz-system. pl +48 146225353
Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S. A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www. gaz-system. pl/przetargi
Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia
Opis postępowania: Zgodnie z załączonym SIWZ
Miejsce uzyskania SIWZ: Strona Zamawiającego www. pl - zakładka,, przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ: Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania: Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
Warunki udziału w Projekcie: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia niepublicznego. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia niepublicznego. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy: 3. 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie, polegające na wykonaniu przeglądów i konserwacji instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru o wartości nie mniejszej niż 30 000, 00 (słownie: trzydzieści tysięcy) złotych netto 3. 2) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm. ) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. z 2014 r., poz. 1278) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci (Dz. z 2003 r. nr 89, poz. 828 ze zm. ) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym osoba posiadająca uprawnienia uzyskała te uprawnienia, uznanymi przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. z 2016 r. poz. 65) lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. z 2016 r., poz. 1725), w tym: a) co najmniej 2 osobami, z których każda posiada uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w grupie 3 w zakresie pkt 5 i 10 (do pkt 5) łącznie z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w grupie 1 w zakresie pkt 2 i 10 (do pkt 2)
b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w grupie 1 w zakresie pkt 2 i 10 (do pkt 2) łącznie z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w grupie 3 w zakresie pkt 5 i 10 (do pkt 5)
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji ww. personelu. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia niepublicznego. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły,, spełnia" -,, nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1. pkt 1) musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast warunki określone w ust. 1 pkt 2), 3) i 4) może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza polegania na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 powyżej. VII. (SIWZ) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać wypełniony: formularz,, Oferta" (zgodny z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ) 2. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wraz z ofertą: 1) Dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Wykonawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo). 2) Wykaz wykonanych zamówień spełniających warunek określony w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3 ppkt 3. 1) SIWZ. Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot zamówienia, wartość zamówienia (netto), daty wykonania, tj. rozpoczęcia i zakończenia, podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane, a także dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z warunkami opisanymi w Rozdziale VI ust. 2) SIWZ wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia i kwalifikacje. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań na dzień przedłożenia danego oświadczenia lub dokumentu. 5. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. 6. Jeżeli w Postępowaniu oferty zostaną złożone przez więcej niż jednego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania badania i oceny oferty tylko tego Wykonawcy, którego oferta po wstępnej ocenie będzie najkorzystniejsza. W takiej sytuacji oferty złożone przez pozostałych Wykonawców, Zamawiający pozostawi bez badania i oceny. 7. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty w formie elektronicznej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
Informacje dotyczące wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia: Brak
Data realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy
Miejsce realizacji zamówienia: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Termin składania ofert: 2018-05-14
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać: 1) w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu Zakupowego, 2) lub w formie elektronicznej na adres e-mail sylwia. pl, przy czym złożenie oferty w ten sposób będzie skuteczne pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia tej czynności w Portalu Zakupowym.
Termin otwarcia ofert: 2018-05-14
Miejsce otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą: 60 dni
Pełna treść ogłoszenia
Klucz Produktu do cyfrowego bliźniaka
Wszystkie dostępne dokumenty dotyczące statusu dostawy produktu
Znajdowanie za pomocą Klucza Produktu
Cyfrowy klucz produktu to indywidualny 11-cyfrowy kod alfanumeryczny na etykiecie produktu, który jednoznacznie identyfikuje produkt. Po wprowadzeniu klucza produktu można pobrać wszystkie dokumenty dostępne dla danego produktu. Jeśli dostępnych jest kilka wersji lub wariantów dokumentacji użytkownika, podświetlane są dokumenty istotne dla stanu dostawy produktu.
Znajdowanie za pomocą kodu macierzy danych Datamatrix-Code
Jeśli na etykiecie produktu znajduje się również kod matrycy danych, zawiera on bezpośrednie łącze do mobilnej wersji Support Portalu wraz z cyfrowym kluczem produktu. Dostęp do wymaganych dokumentów można uzyskać bezpośrednio po zeskanowaniu kodu za pomocą odpowiedniej aplikacji.
Wszystkie dostępne dokumenty dotyczące produktu
Znajdź dokumenty za pomocą numeru części lub kodu zamówieniowego
Dokumenty dla wszystkich wersji produktu można znaleźć, wpisując numer części lub kod zamówieniowy w pasku wyszukiwania na górze strony.
Więcej o Kluczu Produktu (PDF)
Zaleca się rozwiązywanie problemów dotyczących drukarki dwuetapowo: najpierw należy zdiagnozować problem, a następnie zastosować prawdopodobne rozwiązania, aż problem zostanie rozwiązany.
Informacje niezbędne do rozpoznania i rozwiązywania najczęściej występujących problemów można uzyskać w trybie online, w panelu sterowania, w monitorze stanu lub po przeprowadzenia testu działania drukarki. Zob. odpowiednie rozdziały poniżej.
W przypadku wystąpienia określonego problemu związanego z jakością wydruku, problemu z wydrukiem niezwiązanego z jakością wydruku, problemu z podawaniem papieru lub jeśli drukarka w ogóle nie drukuje, należy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi w odpowiednim rozdziale.
Do rozwiązania problemu konieczne może być anulowanie drukowania.
Wskaźniki błędów
Wiele typowych problemów można rozpoznać na podstawie stanu kontrolek drukarki. Jeśli drukarka przestała działać, a kontrolki nadal świecą lub migają, należy zdiagnozować problem na podstawie poniższej tabeli, a następnie postąpić zgodnie z zalecanymi procedurami.
Kontrolki | Problem i rozwiązanie | ||
Koniec papieru Nie włożono papieru. | Umieścić papier w podajniku arkuszy, a następnie nacisnąć przycisk zatrzymania/konserwacji . Drukarka wznowi drukowanie, a kontrolka zgaśnie. | Błąd wielokrotnego podawania Podczas drukowania dwustronnego drukarka pobiera więcej niż jeden arkusz naraz. Załadować papier do podajnika arkuszy i nacisnąć przycisk zatrzymania/konserwacji w celu wznowienia drukowania. Zacięcie papieru Papier zaciął się w drukarce. Zob. Zacięcie papieru Brak tuszu W jednym z pojemników skończył się tusz lub pojemnik nie został zainstalowany. Wymienić pojemnik z tuszem na nowy. Jeśli po wymianie pojemnika kontrolka nadal świeci, może to oznaczać, że pojemnik nie został zainstalowany poprawnie. Ponownie zainstalować pojemnik, upewniając się, że umieszczony został na swoim miejscu. Nieprawidłowy pojemnik Obecnie zainstalowany pojemnik z tuszem nie może być używany w tej drukarce. Należy go zastąpić odpowiednim pojemnikiem z tuszem. com/onlineguides/pl/s22/html/ink_5. htm#S-00800-00500">Wymiana pojemnika z tuszem przed jego wyczerpaniem Nieprawidłowo zainstalowany pojemnik z tuszem Pojemnik nie został prawidłowo zainstalowany. Ponownie włożyć pojemnik z tuszem. com/onlineguides/pl/s22/html/trble_6. htm#S-01200-00900-00400">Po wymianie pojemnika kontrolka błędu świeci stale lub miga | Mało tuszu Tusz w pojemniku jest prawie wyczerpany. Pozyskać nowy pojemnik z tuszem. Sprawdzić stan pojemników z tuszem w celu określenia, w którym pojemniku tusz jest prawie wyczerpany. com/onlineguides/pl/s22/html/ink_1. htm#S-00800-00100">Sprawdzanie statusu pojemnika z tuszem Konserwacja Sączki atramentu drukarki są całkowicie wyeksploatowane. Skontaktować się z pomocą techniczną firmy Epson, aby wymienić sączki atramentu. Nieznany błąd drukarki Wystąpił nieznany błąd drukarki. Wyłączyć drukarkę. Następnie wyjąć zacięty papier. htm#S-01200-00800-00300">Zacięcie papieru Ponownie włączyć drukarkę. Jeżeli błąd nie zostanie usunięty, należy skontaktować się z pomocą techniczną firmy Epson. |
: włączone, : wyłączone, : miga powoli, : miga szybko
Monitor stanuW przypadku wystąpienia problemu podczas drukowania w oknie monitora stanu zostanie wyświetlony komunikat o błędzie.
Jeśli konieczna jest wymiana pojemnika z tuszem, w oknie tym należy nacisnąć przycisk How To (Jak), a monitor stanu przeprowadzi użytkownika krok po kroku przez procedurę wymiany pojemnika.
Sposób potwierdzania stanu poszczególnych pojemników z tuszem opisano w następujących rozdziałach:
Korzystanie z programu EPSON Status Monitor 3
W systemie EPSON Status Monitor
W przypadku pojawienia się komunikatu o kończącej się żywotności sączków atramentu należy skontaktować się z pomocą techniczną firmy Epson w celu wymiany sączków. Kiedy sączki atramentu zostaną napełnione, drukarka wyłączy się i wznowienie drukowania będzie możliwe dopiero po uzyskaniu pomocy od działu pomocy technicznej firmy Epson.
Przeprowadzanie testu działania drukarkiJeśli nie można określić źródła problemu, wykonanie testu działania drukarki może pomóc w określeniu, czy problem jest związany z drukarką czy też z komputerem.
W celu przeprowadzenia testu działania drukarki należy wykonać czynności opisane poniżej.
Upewnić się, że drukarka i komputer są wyłączone. | Odłączyć przewód od złącza interfejsu drukarki. com/onlineguides/pl/s22/html/files/step_3. gif"/> | Upewnić się, że do podajnika arkuszy załadowano papier w formacie A4. com/onlineguides/pl/s22/html/images/hc34450100. gif"/> Zostanie wydrukowany arkusz testu dysz. Jeśli na arkuszu widoczne będą przerwy, należy oczyścić głowicę drukującą. Jeśli arkusz zostanie wydrukowany, problem prawdopodobnie leży w ustawieniach programu, przewodzie lub komputerze. Istnieje również możliwość, że oprogramowanie nie zostało zainstalowane prawidłowo. Należy odinstalować i ponownie zainstalować oprogramowanie. com/onlineguides/pl/s22/html/app_3. htm#S-00300-01900">Odinstalowywanie oprogramowania drukarki Jeśli arkusz testu nie zostanie wydrukowany, problem może dotyczyć drukarki. Wówczas należy wykonać instrukcje zawarte w kolejnym rozdziale. htm#S-01200-00900">Drukarka nie drukuje |