Instrukcja obsługi i naprawy Ge Jnm3161mf2sa jest przydatnym narzędziem dla właścicieli tego modelu mikrowieży. Obejmuje ona wszystkie informacje potrzebne do poprawnej obsługi i naprawy, w tym dane techniczne, wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, kroki naprawy i czyszczenia oraz instrukcje dotyczące konfiguracji i ustawień. Instrukcja dostarcza również informacji na temat wymiany części i materiałów oraz jakie okoliczności mogą wpłynąć na poprawne działanie mikrowieży. Instrukcja obsługi i naprawy Ge Jnm3161mf2sa jest ważnym dokumentem, który powinien być zawsze przechowywany wraz z produktem w celu zapewnienia łatwego dostępu do instrukcji obsługi i naprawy.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja obsługi i naprawy Ge Jnm3161mf2sa
Loading
×Sorry to interrupt
CSS Error
Refresh
Poniższe modele posiadają możliwość zdalnej aktualizacji optymalizującej działanie z najnowszymi kartami SIM. Aktualizacja podnosi poziom stabilności oraz poprawia ogólne działanie systemu operacyjnego w zegarku
- Garett Kids Cute 4G
- Garett Kids Twin 4G
- Garett Kids Trendy 4G
- Garett Kids Rock 4G RT
- Garett Kids Focus 4G RT
- Garett Kids Cloud 4G
Dokładną instrukcję, jak przeprowadzić zdalną aktualizację znajdziesz tutaj:INSTRUKCJA ZDALNEJ AKTUALIZACJI
AKTUALNE PROBLEMY TECHNICZNE:
Kliknij tutaj, aby pobrać aplikacje FunDo Pro
Kliknij tutaj, aby pobrać aplikacje Garett Activ z naszej strony internetowej
Kliknij tutaj, aby pobrać aplikacje Garett Sport z naszej strony internetowej
Film instruktażowy do aplikacji Garett Tracker
Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy do obsługi aplikacji Garett Tracker, aby dowiedzieć się wszystkich informacji o jej obsłudze. W szybki i prosty sposób.
Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 24 miesięczną gwarancję. Garett Electronics posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Napotkałeś/aś problemy z zakupionym urządzeniem naszej firmy? Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Proszę postępować zgodnie z procesem usługi gwarancyjnej firmy Garett Electronics
serwis@garett. pl lub telefonicznie: 41 201 40 70
Przedstaw dokładnie problem dotyczący zakupionego urządzenia.
Garett Dział Reklamacji
ul. Targowa 18, lok 1413 (14 piętro)
25-520 Kielce
14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Po rozpatrzeniu reklamacji, urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską na adres podany przez zgłaszającego w karcie gwarancyjnej.
Kliknij tutaj, aby pobrać kartę gwarancyjną w formacie pdf
WARUNKI ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:
Reklamacje do naszego serwisu można dostarczyć tylko poprzez jej wysyłkę na powyższy adres. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia przedmiotu reklamacji.
Warunkiem otrzymania powiadomienia o przyjęciu reklamacji, otrzymania numeru oraz linku do śledzenia reklamacji jest czytelne wpisanie adresu mailowego w karcie gwarancyjnej.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Klient zobowiązany jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony towar odsyłamy do klienta na nasz koszt
Chcesz naprawić sprzęt pogwarancyjnie? Urządzenie zostało uszkodzone mechanicznie lub nie posiada już gwarancji? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę naprawy urządzenia.
serwis@garett. pl
Proszę opisać zgłoszenie zgodnie z poniższą instrukcją:
1. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:
2. W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).
3. Po otrzymaniu zgłoszenia, nasi konsultanci przedstawią koszt naprawy wraz instrukcją w jaki sposób wysłać urządzenie do naszego serwisu.
W niektórych przypadkach naprawa może być objęta gwarancją firmy Garett Electronics.
Szybka naprawa to rozwiązanie dla małych, nie wymagających wysyłki całego urządzenia napraw. Jeżeli w zegarku uszkodzony jest podzespół (np. pasek, ładowarka, zaślepka/tacka karty SIM), który nie wymaga profesjonalnego serwisu, prześlij zapytanie o dostępność takiej części oraz ewentualną wysyłkę.
3. Po otrzymaniu wiadomości, nasi konsultanci (w godzinach 8 - 16) przekażą wiadomość do wykwalifikowanych pracowników serwisu, którzy będą się z państwem kontaktować.
W razie konieczności istnieje możliwość przesłania urządzenia w celu wymiany części przez pracownika naszego serwisu.
Pobierz instrukcję obsługi Twojego urządzenia
W tej sekcji w zaledwie kilku krokach możesz ściągnąć instrukcję użytkowania, kartę produktu oraz etykietę energetyczną dla wszystkich urządzeń gospodarstwa domowego Whirlpool: wyszukaj model i wpisz kod swojego urządzenia z tabliczki znamionowej oraz wybierz język. W kilka chwil ściągniesz interesującą Cię instrukcję.
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
Zadzwoń do nas pod numer 22 244 1000
Linia czynna jest od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00.